1 December 2019

KASTO-SERVICE BV INSTALLATIETECHNIEK neemt van BONTE Installaties bv uit Hedel zijn onderhoud en serviceklanten over. 

De enorme hoeveelheid papieren informatie is inmiddels in ons digitale systeem verwerkt.  Er zullen zeker nog vragen zijn en aanpassingen, waarvoor wij uw medewerking en begrip vragen.

25 MEI 2020

LETOP::: Uitvoering tijdens de CORONA-periode; 

Na de versoepeling van de overheid en het RIVM zijn we per 25 MEI  weer volop gestart met het onderhoud. En zijn nu heel hard bezig om de opgelopen achterstand in te halen. We streven er naar dat alle klanten voor het eind van het jaar het nodige onderhoud aan hun toestellen in het contract hebben gehad. Zo proberen we snel weer een partij te zijn die betrouwbaar en veilig uw installatie op orde heeft. 

Het gaat dan wel volgens de RIVM-regels omdat we nog steeds denken aan uw veiligheid en gezondheid alsook voor onze monteurs.


25 JUNI 2020:

De eerste 250 klanten zijn in de afgelopen periode bezocht voor hun jaarlijkse onderhoudsbeurt. Wij danken hun om voor ons te kiezen. 

Natuurlijk zijn er klanten die al wat langer wachten door alle omstandigheden en op het punt staan een andere keuze te maken. 

Tegen hen wil ik zeggen; Een overname is helaas niet even op een knop drukken en een blik monteurs open trekken, waar een collega deze ook niet had.  Heb AUB nog even geduld en geef ons een kans.

FAQ: Waarom duurt het zo lang met de afspraak ?

Waar wij bij onze vaste huidige klanten simpel een afspraak sturen per post of mail worden alle klanten van BONTE persoonlijk gebeld om ook even kennis te maken met ons, de gegevens nog even door te lopen en onze gewijzigde werkwijze toe te lichten. En of men nog wil blijven als klant. Dit kost nu extra tijd om het komend jaar dan sneller te kunnen afspreken.


Toch nog een vraag;

Kijk voor verdere informatie ook even op onze pagina; 

Werken tijdens Corona of Service en Onderhoud